• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد ریال برای اجرای قطعه انتهایی محور گیت ورودی منطقه آزاد ماکو _ ایواوغلی

  • کد خبر : 33490
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد ریال برای اجرای قطعه انتهایی محور گیت ورودی منطقه آزاد ماکو _ ایواوغلی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی محور گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا ایواوغلی با بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز و در حال اجراست.

ارومیه _ گیتی آنلاین، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی ۱۱ کیلومتر دیگر از محور گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا ایواوغلی با سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده آغاز شده و با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد.

سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید از عملیات راهسازی در محور گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا ایواوغلی، اظهار داشت: این طرح قطعه انتهایی محور ایواوغلی تاگیت ورودی منطقه آزاد ماکو بوده که زمینه سهولت دسترسی به منطقه آزاد ماکو را فراهم می‌کند و روند اجرایی قطعه انتهایی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو از مرداد امسال شروع شده و مدت زمان اجرای طرح ۲ ساله بوده است.

وی ادامه داد: این محور مهمترین مسیر ارتباطی کشور به ترکیه و اروپا و مهمترین و بزرگترین پایانه مرزی شمال‌غرب کشور بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: افزود: افزایش ایمنی، کاهش تلفات جاده‌ای و کاهش زمان سفر، روان سازی ترافیک حمل و نقل جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت و استهلاک جاده‌ای از دیگر موارد مورد توجه در توسعه این محور بوده و توجه به توسعه راه‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی در اولویت است.

حمزه‌لو تاکید کرد: راه محور توسعه بوده و با توجه به این بخش می‌توان از ظرفیت ترانزیتی منطقه و سهولت دسترسی به منطقه آزاد ماکو و توسعه منطقه نهایت بهره‌برداری را کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.