• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

افتتاح شعبه جدید بانک آینده در پاکدشت بوی عطر مسافری که کردستان را برای همیشه عطر افشانی کرد  مشارکت ۹۳ درصدی مردم استان بوشهر در طرح ملی دیابت و فشارخون/ ۱۱۷ پروژه بهداشتی در استان فعال است اختصاص ۷۵ درصد از مصرف گاز آذربایجان غربی به بخش خانگی آبسال خاطره انگیز ، به روز و با کیفیت دستگيري قاتل کمتر از ۴۸ ساعت در “سراوان”  موج شفافیت صورتهای مالی بانک ایران زمین  در جهت بانکداری شیشه ای قدردانی ایران از میزبانی ‌سخاوتمندانه عراقی‌ها در اربعین/ مخبر: حجم تجارت ‌بین ایران و عراق مورد انتظار طرفین نیست عملیات اجرایی ۱۳۳ کیلومتر بزرگراه با حضور وزیر راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان آغاز شد مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: برخورد جدی و بدون مصلحت اندیشی ها با جریان های فساد، اعتماد را در ملت تقویت می کند اتمام عملیات اجرایی شبستان حرم حضرت زینب(س) با همت ایرانیان 📝رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در پیامی فرا رسیدن روز “خبرنگار” را به اصحاب محترم رسانه تبریک گفت

5
در ششمین روز از هفته دفاع مقدس

کارشناس مسئول امور بانوان آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد/ زنان در دوران دفاع مقدس نقشی بسزایی را در حفظ انقلاب ایفا کردند .

  • کد خبر : 30880
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کارشناس مسئول امور بانوان آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد/ زنان در دوران دفاع  مقدس نقشی بسزایی را در حفظ انقلاب ایفا کردند .

کارشناس مسئول امور بانوان آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: زنان در دوران دفاع مقدس نقشی بسزایی را در حفظ انقلاب ایفا کردند کارشناس مسئول امور بانوان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: زنان در دوران دفاع مقدس نقشی بسزایی را در حفظ انقلاب ایفا و به زیبایی نقش آفرینی کردند. به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین. در […]

کارشناس مسئول امور بانوان آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
زنان در دوران دفاع مقدس نقشی بسزایی را در حفظ انقلاب ایفا کردند
کارشناس مسئول امور بانوان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: زنان در دوران دفاع مقدس نقشی بسزایی را در حفظ انقلاب ایفا و به زیبایی نقش آفرینی کردند.
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین. در ششمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس ،کارگاه آموزشی رویداد فرهنگی تحکیم بنیان خانواده و ارتقای بینش و شایستگی خانواده های فرهنگی در عرصه های مختلف با حضور بانوان فرهنگی شهرستان بویراحمد توسط امور بانوان آموزش وپرورش استان با همکاری بسیج فرهنگیان در سالن کنگره شهدای یاسوج برگزار شد.
کارشناس مسئول امور بانوان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه به نقش و رشادت های زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: اگر نقش زنان در این دوران بیشتر از مردان نبود کمتر هم نبود.
صدیقه نیک اقبالی افزود: نقش زنان در ۸ سال دفاع مقدس چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه بی‌نظیر بود و نقشی بسزایی را در حفظ انقلاب ایفا کردند که این نقش را پس پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف اجتماعی ،فرهنگی و سیاسی شاهد هستیم.
وی درخشش زنان در عرصه دفاع مقدس را الگویی بی نظیر برای بانوان در دفاع از انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور دانست و گفت: امروز نیز بانوان درخانواده به عنوان مهمترین جایگاه انسجام اجتماعی و کانون مهر و عاطفه نقش تاثیر گذاری دارند .
کارشناس مسئول امور بانوان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: حفظ و تقویت بنیان خانواده رسالت همگانی و حرمت آن وظیفه همه آحاد و اجتماع است که همه در این زمینه مسئولیم.
یکی از اساتید دانشگاه در این کارگاه آموزشی به آسیب های اجتماعی و فضای مجازی اشاره کرد وگفت: اجرای دوره های آموزشی برای مشاوران مدارس و آگاهی بخشی به دانش آموزان نقش مهمی درکاهش مخاطرات وآسیبهای فضای مجازی دارد.
تقوایی بیان کرد: اگر دانش آموزان با مشاوره و راهنمایی صحیح، مهارت های سبک زندگی ایرانی ، اسلامی را فرا گیرند بر تحکیم بنیان های خانواده کمک مضاعفی خواهد شد و در تشکیل زندگی خانوادگی با آگاهی کامل عمل خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30880

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.