• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

ورزش همگانی در خدمت کودکان اتیسم ، سندروم دوان و کم توان ذهنی ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز از نواحی پیشرو ما است دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک کسب رتبه نخست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس تا ۲ دی ۱۴۰۲ حفظ رتبه عملکرد ارزیابی دستیار ویژه فرماندار میرجاوه و راهبر پهنه مرکزی استان مسئول امور سینمای حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی خبر داد: تعیین نرخ بلیت سینماهای ارومیه بر اساس درجه کیفی ارتقای بیش از ۳ برابری واحدهای مرغداری در شهرستان نیکشهر «همراه با خاطره‌ها»؛ ۱۴ دی‌ماه روی صحنه تالار وحدت میزبانی تالار وحدت از ۱۵ اجرای جشنواره موسیقی فجر رستمی، مجری طرح راه اندازی شرکت توسعه زنجیره مس ایران شد نماینده انجمن داوران اتاق بازرگانی بین‌المللی خاورمیانه مطرح کرد: برگزاری اولین رویداد مسابقات موت‌کورت در ارومیه

3
کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 31078
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۱۳
کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:در شش ماه نخست سال جاری بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

سردار رحیم جهان بخش با بیان اینکه خط قرمز پلیس مقابله با اوباش قانون گریز و ایجاد مزاحمت است،  شعار هفته گرامیداشت فراجا را شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار عنوان کرد و گفت: رعایت قانون توسط شهروندان یک اصل و اولویت می باشد.

فرمانده ارشد انتظامی استان گفت: پلیس باید در دل افراد متخلف ناامنی ایجاد کند، اما برای شهروند قانون مدار امنیت ساز باشد. همچنین لازم است فرهنگ سازی در حوزه قانون مداری عموم مردم در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

وی به افزایش تصادفات رانندگی داخل شهری و جاده ای در استان نیز اشاره کرد و افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۵ هزار و ۱۱۴ فقره تصادف در استان رخ داده که متاسفانه منجر به فوت ۳۷۳ نفر و جراحت بیش از ۸ هزار و ۶۵۶ نفر شده است.

سردار جهانبخش بر لزوم رعایت فرهنگ ترافیک و رانندگی توسط شهروندان تاکید کرد و گفت: برای کاهش تصادفات علاوه بر تامین زیرساخت‌ها و ایمن سازی جاده‌ها، ضروری است شهروندان سرعت مطمئنه را رعایت کنند که متاسفانه شاهد رانندگی‌ها با سرعت غیرمجاز در محور‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۶۲۷ مجرم در حوزه جرایم فضای مجازی در استان، ادامه داد: تعداد ۷۱ نفر از اراذل و اوباش سطح دار نیز دستگیر شدند.

فرمانده پلیس آذربایجان غربی تاکید کرد: دشمنان در تلاشند با ایجاد ناامنی، بازار فروش سلاح را پرفروش کنند، اما علاوه بر تلاش‌ها برای ایجاد ناامنی در کشور، با درایت نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، تمامی نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.