• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است اوجی: تلاش دولت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه است دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، اقدام تروریستی کرمان را محکوم کردند به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای؛تیم والیبال ساحلی شهرداری مورد تقدیر قرار گرفت انتخابات مشهد بدون مشکل در حال برگزاری است؛ ۲۰% شعب سیار هستند «سیمارت» و تسهیلات سازمانی بانک سینا برای کارمندان با چاشنی تنوع مرمت و بازسازی ۲۳ رشته قنات در شهرستان خاش ثبت بیش از ۵۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان بازدید نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی از طرح های تامین مسکن در این شهرستان جابه‌جایی ۴۷۰ هزارتن کالا از بندر امام خمینی آذربایجان غربی جزییات نحوه ثبت نام و شرکت فعالان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین رویداد رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد. مدیرکل بازرگانی صداوسیما، متولی صادرات بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران شد

2

کشف و معدوم سازی سموم تاریخ گذشته در ارسنجان

  • کد خبر : 32605
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کشف و معدوم سازی سموم تاریخ گذشته در ارسنجان
فارس_ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از کشف مقداری بذر و سموم تاریخ گذشته در بازدید از سم فروشی های این شهرستان خبر داد.

گیتی آنلاین_ غلامعباس زارعی فر اظهار کرد: طی بازدید گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار از چهار واحد سم فروشی این شهرستان مقادیری بذور گیاهی و سموم شیمیایی تاریخ گذشته کشف و پس از تشکیل صورتجلسه برای معدوم سازی به این مدیریت منتقل شد.

وی ابراز کرد: هرگونه فروش سموم بدون برچسب فارسی و قیمت، گران فروشی و ارائه ندادن فاکتور فروش از مصادیق تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: مراکز باید پروانه فعالیت مسئول فنی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را داشته باشند و آن را در معرض دید عموم قرار دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت مصرف بذر سالم و دارای قوه نامیه مطلوب خاطر نشان کرد: کشاورزان می بایست بذور گواهی شده و سموم کشاورزی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های مجاز و با فاکتور دریافت کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی قادر به پیگیری از مبادی حقوقی و قانونی باشند و دچار زیان و ضرر نشوند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32605

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.