• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

تقدیر استاندار فارس از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ۷ اثر در جشنواره کتاب سال دانشجویی برگزیده شد سریال «رحیل» آماده پخش شد تقدیر رییس کل بانک مرکزی از حمایت‌های اشتغال آفرینی بانک کارآفرین با برنامه های روشن برای افزایش سود و کسب سهم بیشتر از بازار، افزایش سرمایه شرکت ایران خودرو دیزل مصوب مجمع گرفت «آناتومی سقوط»؛ روایتی زنانه از یک درام دادگاهی / وقتی نارسایی‌های زبانی موتور محرکه داستان می‌شود! سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ عنصر شبکه سازمان یافته ساخت بمب دست ساز را که دیشب قصد ایجاد نا امنی از پیش تعیین شده را داشتند با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع شناسایی و دستگیر کردند. راه‌اندازی موفق بیش از ۴ هزار دستگاه احراز هویت در انتخابات خراسان رضوی رهایی گروگان‌ها با حضور به موقع پلیس شهرستان اوز آزمون استخدامی ۲۵ هزار نیروی انسانی حوزه سلامت تا دو ماه آینده برگزار می شود پرداخت بیش از ۲۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه تصویری روشن از قانون مداری نسل جوان در برنامه “چراغ راه” سیمای فارس

2

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

  • کد خبر : 49369
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و تعدادی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و … از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=49369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.