• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز «آنیتا، گمشده در اخبار» به جشنواره استانبول رفت ضرورت مشارکت و همکاری همه دستگاه ها، نهادها و مردم در تحقق طرح کاشت یک میلیارد درخت ارائه خدمات بهداشتی درمانی عمومی و تخصصی به خانواده زندانیان نیازمند شهر شیراز مجتمع تفریحی گردشگری سد شاه قاسم یاسوج در پنج کیلومتری شهر یاسوج و در مسیر جاده یاسوج به شیراز قرار دارد اهدای دستگاه رادیوگرافی دندان به مرکز درمانی شهر ایزدخواست برنامه ژنتیک اجتماعی در استان بوشهر اجرا خواهد شد راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی سلامت در نوروز و شماره تماس‌های ضروری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برقراری پرواز در مسیر اصفهان زاهدان اصفهان و افزایش پرواز در مسیر تهران زاهدان تهران روحیه بسیجی و خستگی ناپذیری مولفه های مهم شخصیت مدیران جهادی است/ معرفی جانشین فرماندهی سپاه فجر ۶۳ واحدگلخانه فعال در خلیل‌آباد ،خراسان رضوی عرضه ۲ مستند و یک فیلم کوتاه در «سینمای دیگر» فیلم‌نت

5

کلنگ زنی گتره ای یک دبیرستان / بیش از یک سال و پنج ماه گذشت بدون یک درصد پیشرفت

  • کد خبر : 25762
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کلنگ زنی گتره ای یک دبیرستان / بیش از یک سال و پنج ماه گذشت بدون یک درصد پیشرفت
محمدی خواه رئیس شورای شیرینو گفت: پروژه مدرسه‌سازی، بیش از یک سال و پنج ماه در بندر شیرینو بعد از کلنگ‌زنی رها شده است.

به گزارش گیتی آنلاین، اکبر محمدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بیش از یک سال و پنج ماه از کلنگ زنی مدرسه شیرینو با حضور فرماندار، بخشدار و امام جمعه می‌گذرد، ولی این پروژه یک درصد پیشرفت هم نداشته است.

وی با اشاره به اینکه باید نظارت بیشتری بر این وعده‌ها و پروژه‌ها صورت بگیرد خاطرنشان کرد: هر بار با مسئولان مربوطه صحبت کرده‌ایم گفته‌اند صبور باشید.

رئیس شورای اسلامی بندر شیرینو اضافه کرد: مردم شیرینو سال‌ها است صبوری کرده‌اند ولی پاسخی در شأن مردم دریافت نمی‌شود. طی بررسی‌های که داشتیم متوجه شدیم پیمانکار، بعد از برنده شدن مناقصه پروژه را رها کرده و در پتروشیمی‌ها پروژه گرفته است.

وی تاکید کرد: اعتبار این پروژه در سال ۱۴۰۰ تخصیص داده شده و هر چه از زمان پروژه بگذرد، تورم این اعتبار را نابود خواهد کرد.

محمدی‌خواه ادامه داد: پروژه‌های شیرینو هر کدام بنا به دلایل خاصی مشکل دارد، چرا هیچ حوزه نظارتی ورود نمی‌کند و مشکلات رفع کند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25762

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.