• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

«پرونده مختارنامه» نمونه روابط‌عمومی کارآمد ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد امسال خودکفا می‌شوند پیگیری محیط زیست شهرستان قیر و کارزین برای تعویض فیلتر هوا و رفع آلودگی کارخانه سیمان میزبانی هیات ورزش‌های همگانی فارس از مسابقات دارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور برداشت گلرنگ مزارع کشاورزی شهرستان تفتان آغاز شد ۸۰ درصد شرکت کنندگان در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری مجاز به انتخاب رشته شده اند/ تمام اعتراضات پیش از صدور کارنامه بررسی و اعمال شد دستگیری شکارچیان غیرمجاز و سابقه دار در شهرستان ارومیه / هیچ منطقه ای از نظارت مامورین حفاظت محیط زیست دور نمی ماند شرکت مخابرات ایران برترین سازمان کشور در طرح سپاس شد/تجلیل بنیادشهید از مجید سلطانی ومدیران عالی مخابرات بازدید وزیر راه و شهرسای از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن چابهار بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر در سفر مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت ارشاد به سیستان و بلوچستان تقریظ وزیر بهداشت بر کتاب تا پلاک ۱۴۰ مجموعه خاطرات اهالی قلم از دوران دفاع مقدس آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می شود

3
محمدرضا قلی‌پور مدیر انتشارات آواژ خبر داد:

گرامیداشت نصرت الله نویدی نمایشنامه‌نویس فقید ایرانی با چاپ «سرفصل» شماره سوم کتاب آواژ

  • کد خبر : 28585
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
گرامیداشت نصرت الله نویدی نمایشنامه‌نویس فقید ایرانی با چاپ «سرفصل» شماره سوم کتاب آواژ
محمدرضا قلی‌پور مدیر انتشارات آواژ در آستانه یکم شهریور زادروز نصرت الله نویدی نمایشنامه‌نویس سال‌های دور ایران، از در مرحله انتشار قرار گرفتن شماره سوم کتاب آواژ با هدف یادکردی از این هنرمند فقید خبر داد.

به گزارش مشاور رسانه انتشارات آواژ، محمدرضا قلی‌پور در سخنان ابتدایی عنوان کرد: کتاب آواژ ۳ در این شماره با عنوان «سرفصل» نگاهی بر وضع و حال آموزش تئاتر در پنج دهه اخیر ایران انداخته است و مطالب ارزشمندی از صاحب نظران عرصه تئاتر پیرامون آسیب شناسی آموزش تئاتر در ایران معاصر در خود جا داده است. همچنین بخشی از این مجموعه به نقد آثار ادبیات نمایشی اختصاص دارد. سه نمایشنامه برگزیده از مسابقه استعدادیابی نمایشنامه نویسی آواژ نیز در این شماره قرار دارد.

این نویسنده افزود: شماره سوم کتاب آواژ در بخش یادواره نصرت الله نویدی با دبیری ناصح کامگاری به زندگی هنری این درام‌نویس نامی درگذشته پرداخته و مطالبی را درباره ایشان به قلم ایرج امامی، آذر فخر، ناصر رحمانی نژاد و ناصح کامگاری ارائه کرده است و برای نخستین بار پاره‌ای از نمایشنامه «رزق» که از آثار شاخص نویدی است را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

این هنرمند در انتها گفت: شماره سوم کتاب آواژ با اخذ مجوزهای لازم در مرحله انتشار قرار گرفته است و به زودی، در دسترس خوانندگان قرار می‌گیرد. توضیحات تکمیلی درباره نحوه توزیع مجله در اخبار بعدی به اطلاع عموم خواهد رسید.

دبیری «کتاب آواژ» را محمدرضا قلی‌پور، نمایش‌نامه‌نویس،کارگردان تئاتر و مدیر انتشارات آواژ بر عهده دارد. در هر شماره از «کتاب آواژ»، موضوعاتی پیرامون هنر، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند و صاحب‌نظران و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر، به بیان دیدگاه خود در قالب یادداشت و مقاله با موضوع مطرح‌شده می پردازند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.