• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
1

یاغی گری بنام صرفه جویی

  • کد خبر : 24953
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
یاغی گری بنام صرفه جویی
چند روز گذشته،   خبر ۲۱ و ۳۰  مرکز کردستان ، خبری پخش نمود که در نوع خودش تاسف برانگیز بود ، وتاسف برانگیز تر از آن حمایت تمام قد والی کردستان از این اقدام دور از انصاف شرکت توانیر است، روابط عمومی اتو کشیده شرکت توزیع برق استان با کاروان خودرویی که صدا وسیمارا هم در معیت خود کرده بود ، به ادارات استان سرزده ، مراجعه کرده و اقدام به قطع برق ادارات و نهادهای دولتی مینمایند، وپخش این سریال موهن از رسانه ملی هم نامش فرهنگ سازی گذاشته اند .

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، شش ماهه سرد سال گاز مصرف نکنید وشش ماهه گرم سال هم برق مصرف نکنید، فقط همین ، اگر رعایت نکنید قطع میکنیم ، این یعنی یاغی گری فراموش نکردیم سال گذشته چقدر لوازم برقی مردم سوخت بخاطر نوسانات برق، امسال هم چقدر ادارات دولتی از خدمات رسانی به مردم و مراجعین استنکاف میکنند به بهانه قطع برق، یکی به ما بگوید جرم ما چیست .

آیا بهتر نیست هزینه ای که برای تنبیه مردم و ادارات متحمل میشوید صرف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی می کردید که چرا باید صرفه جویی کنیم ، چرا برق کم داریم ، چرا گاز کم داریم ؟ مدیر پیر شرکت برق که بایستی اینروزها از فرصت بازنشستگی و لذت از فراغت کار بیش از سه دهه خود لذت ببرد ، با پشت گرمی تمام که گویی همی و غمی برای بازنشسته شدن ویا سکانداری را به جوان منتقل کردن ندارد، به فکر تثبیت پایه های ماندن در قدرت است، کسی منکر نیست که ۹۹ درصد مردم کردستان از نعمت گاز برخوردارند .

کسی زحمات دوستان توانیر را نادیده نخواهد گرفت که روستاهای ۱۰ خانوار هم از نعمت برق برخوردارند، کسی منکر خدمات نظام مقدس در این استان نیست ، اما مدیریت فرهنگی ضعیف است .

لطفا بجای این یاغی گری ها برای مردم تبیین نمایید که چه اتفاقی میافتد که برق کم داریم، اگر مردم به این باور برسند که به علت کم آبی وگرمای هوا نیازمند همراهی کردن مردم هستید ، شک نکنید مردم همراهیتان خواهند کرد ، برق مراکز مخابراتی را قطع کردن لطمه به سیستم ارتباطی مردم است، برق بانکها را قطع کردن بی احترامی به خدمت‌رسانی به مردم است، مردم ولی نعمتان شما هستند از این مردم نجیب شرم کنید کم به آنها آسیب برسانید، بجای یاغی گری کمی به فکر تبیین باشید ، جهاد تبیین فراموشتان نشود

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24953

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.