• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

یک فیلم نوستالژیک در روز ملی سینما اکران می‌شود/ نمایش نسخه مرمت‌شده «کافه ترانزیت» حسین ونکی با «آی با کلاه، آی بی کلاه» به نگارخانه بهارک برمی‌گردد مسابقات نونهالان و خردسالان قهرمانی تکواندو استان خوزستان برگزارشد. جشن تکلیف فرزندان نومکلف کارکنان استان تهران برگزار شد اعزام بیش از ۵۰۰ نیروی انسانی از نیمه مرداد ماه به مرز شلمچه توزیع سوخت بالغ بر دو میلیون لیتر در بخش کشاورزی شهرستان خنج کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی اقدام فرهنگی فاخر است اجرای آسفالت پنج هزار متر مربع از معابر روستای جونان بخش فسارود شهرستان داراب   برپایی میز خدمت اعضای شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ارایه خدمات سلامت از سوی جهادگران بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی ابن سینا به مردم مناطق کم برخوردار اولین نمایش مستند «سرپتی‌ها» در فیلم‌نت چهار هزار و ۲۰ بیمار فشارخون بالا و دیابتی در استان بوشهر شناسایی شده‌اند/ کمک مالی ماهیانه به کودکانه دچار سوءتغذیه در استان بوشهر

6

۸۶۷۴ نفر در آذربایجان غربی گذرنامه زیارتی دریافت کرده‌اند

  • کد خبر : 31932
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۱۳
۸۶۷۴ نفر در آذربایجان غربی گذرنامه زیارتی دریافت کرده‌اند
مدیرکل پست آذربایجان غربی گفت: در شهریور و مرداد امسال حدود هشت هزار و ۶۷۴ نفر در استان گذرنامه زیارتی دریافت کرده‌اند.

ارومیه _ گیتی آنلاین، جواد فتاح‌زاده مدیرکل پست آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه، ۴۵ هزار مرسوله روزانه در استان پردازش می‌شود، اظهار کرد: از این تعداد ۱۴ هزار مرسوله از استان صادر و ۳۱ هزار مرسوله به استان وارد می‌شود.

فتاح زاده با اشاره به اینکه، در مرداد و شهریور سال جاری ۶۴ هزار و ۷۷۳ گذرنامه به پست منتقل شده است، افزود: از این تعداد گذرنامه حدود هشت هزار و ۶۷۴ گذرنامه زیارتی بودند که در سطح استان توزیع شدند.

مدیرکل پست آذربایجان‌ غربی افزود: در حال حاضر با چالش صدور کد پستی در استان مواجه هستیم و علت آن کوتاهی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در صدور پلاک آبی است.

فتاح زاده عنوان کرد: اعتباری به میزان دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای به‌هنگام‌سازی و بهسازی کد پستی‌های استان در سال جاری در نظر گرفته شده است که در گام اول شهرستان تکاب و گام‌های بعدی تمام شهرستان‌های استان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته پنج میلیون و ۹۰۰ هزار مرسوله وارد استان شده است و بیش از چهار میلیون ۱۳۰ هزار مرسوله از سطح استان به داخل و خارج کشور ارسال شده است.

فتاح‌زاده در خصوص نقش پست در حذف بروکراسی و ترددهای زائد، گفت: در دوره جدید برای تحول در اقتصاد دیجیتال، پست می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند، اما برای رسیدن به این هدف نیاز به همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های دیگر است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کسب‌وکارهای الکترونیک یکی از سیاست‌های اداره پست آذربایجان غربی است، بیان کرد: در دوران کرونا میزان ترافیک کاری اداره پست ۲۲۹درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پست آذربایجان‌ غربی با اشاره به سرویس روستا بازار بیان کرد: باتوجه‌به اهمیت اشتغال روستایی سرویس‌های پستی مناسبی تعریف شده که سرویس روستا بازار و سرویس مرسولات و کالاهای استراتژیک بومی از جمله این سرویس‌ها بوده و با حذف دلالان، کسب‌وکارهای روستایی را احیاء می‌کند.

فتاح‌زاده با اشاره به اینکه، در استان ما این طرح وجود ندارد و درصدد آن هستیم تا زیرساخت‌های سرویس روستا بازار را فراهم سازیم، عنوان کرد: در این طرح، توزیع محصولاتی که روستا تولیدکننده آن است را «پست لجستیک» بر عهده می‌گیرد و در بستر تجارت الکترونیک و فروشگاه الکترونیکی، آنها را در اختیار مشتریان در سراسر نقاط کشور و البته با هزینه بسیار پایین قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31932

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.