• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای توکل آباد شورک بخش کورین افتتاح شد

  • کد خبر : 62583
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۴۴
زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای توکل آباد شورک بخش کورین افتتاح شد
با حضور مسئولان زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای توکل آباد، شورک بخش کورین شهرستان زاهدان افتتاح شد.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، بمناسبت گرامیداشت #هفته_دولت پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال *روستای توکل آباد، شورک بخش کورین شهرستان زاهدان* با حضور شهرکی فرماندار، دهمرده معاونت توسعه امور ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، درانی مسئول هماهنگی امور شهرستانهای اداره کل، رسا ریگی رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار، دهیاران و جمعی از معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران افتتاح شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای توکل آباد، شورک بخش کورین شهرستان زاهدان در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی منطقه بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری با زیربنای ۱۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید.

شیبک تصریح کرد:  با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۲۷۵۰ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

لازم به ذکر است؛ اداره کل ورزش و جوانان استان، ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال بمناسبت گرامیداشت #هفته_دولت در سراسر استان سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری کرده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62583

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.