• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

تدارک شبکه مستند در چهل و پنجمین فجر انقلاب فیلم مستند «پودیک» آماده نمایش شد فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: مجاهدت‌های بسیجیان باید به نسل جوان تبیین شود انتصاب مسئول کانون موضوعی ورزشی خادمیاران شهر شیراز پاكسان يك گام تا مسكو تعامل و هم افزایی سپاه، بسیج و محیط زیست در راستای افزایش ضریب حفاظت از پارک ملی بمو فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد از توقيف يک دستگاه خودروي پژو پارس با ۱۸۰ ميليون ريال خلافي در اين شهرستان خبر داد. «رکوئیم برای یک راهبه» به صحنه می‌آید حسین ظاهری به عنوان دبیر ششمین جشنواره سراسری نقالی و پرده خوانی غدیر معرفی شد ماجرای ۱۱ متخلف شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک صادرات استان‌های خراسان که بر صندلی هیئت مدیره تکیه زدند!/ چرا اداره تعاون حکم به تأیید این ۱۱ متخلف داد؟ آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کشاورزان زرآباد راه اندازی مرکز تحقیقات میوه‌های گرمسیری را خواستار شدند

6
با حکم مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس؛

انتصاب معاون جدید برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس

  • کد خبر : 42883
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
انتصاب معاون جدید برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس
فارس_ مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس برگزار شد.

گیتی آنلاین_ در مراسم صبح امروز حکم انتصاب و ابلاغ معاون جدید برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس به وی اعطا گردید.

طی این حکم مهران عباسپور به عنوان معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب و از تلاشهای محمد میرزایی در زمان تصدی این پست با اهدای لوح تقدیر قدر دانی شد.

حجت اله مرادی مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات میرزایی در دوران مسئولیت این معاونت گفت: ایشان علی رغم کمبود امکانات و منابع اعتباری باتلاش و پشتکار فراوان همیشه منشاء اثرات و اتفاقات خوبی بودند.

وی ضمن تأکید بر پیگیری و حل مسائل رفاهی و معیشتی همکاران افزود: این حوزه از جمله مجموعه های بسیار تأثیرگذار هست و انتظار می رود با تعامل و همکاری های بیشتر در راه خدمت رسانی شایسته و پیشبرد امور به خصوص حل مشکلات حقوقی گامهای مثبتی برداشته و از مشکلات موجود گره‌گشایی شود.

گفتنی است: حکم انتصاب معاون جدید با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، معاونین اداره کل، روسای ستادی و کارشناسان تسلیم وی شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42883

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.